Tiện ích
Cẩm nang
Nguyễn Nhật Tiên
Trợ Lý-Thư ký Giám Đốc
Thư ký / Trợ lý
Dưới 1 năm kinh nghiệm
Hồ Chí Minh
Đăng nhập để hiển thị
Số điện thoại
Đăng nhập để hiển thị
Ngày sinh
20-09-1995
Giới tính
Nữ
Tình trạng hôn nhân
Độc thân
Bằng cấp
Chưa cập nhật
Mức lương mong muốn
1 - 3 triệu
Loại hình
Khác
Cấp bậc mong muốn
Nhân viên
Kinh nghiệm
Dưới 1 năm kinh nghiệm
Tỉnh thành
Hồ Chí Minh
Quận huyện
Chưa cập nhật
Địa chỉ
Đăng nhập để hiển thị
Thời gian cập nhật
24/11/2021
Nguyễn Nhật Tiên
Trợ Lý-Thư ký Giám Đốc
Nữ
20-09-1995
Độc thân
Đăng nhập để hiển thị
Đăng nhập để hiển thị
Đăng nhập để hiển thị
- Mong muốn học hỏi kinh nghiệm ở môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động. - Công việc ổn định để gắn bó lâu dài - Công việc có cơ hội thăng tiến - Có cơ hội phát huy khả năng vốn có - Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
- Trung thực, nhiệt tình, trách nhiệm. - Kỹ năng giao tiếp linh hoạt, có khả năng thuyết trình và trình bày - Có khả năng thích nghi nhanh với môi trường làm việc - Kỹ năng tổ chức và quản lý công việc hiệu quả - Chịu được áp lực cao trong công việc - Kỹ năng tự chủ, nghiên cứu học hỏi tốt. - Khả năng nhận diện vấn đề nhanh - Kỹ năng soạn thảo văn bản, hợp đồng,… - Khả năng truyền đạt thông tin hiệu quả
CÔNG TY CỔ PHẦN HÀNG KHÔNG VIETJET AIR SEP-2018 - UNTIL NOW Flight Attendant Main Responsibilities: - Conduct pre-flight safety checks and ensure the plane is clean. - Show safety and emergency measures such as the use of oxygen masks, seat belts, and exit doors. - Offer information and support for safety and comfort to passengers. - Welcome passengers, verify their tickets and direct them to their seats. -Make and serve beverages and food to passengers. - Respond to passengers' questions about flights, travel routes, and arrival times. - Go to pre-flight briefings and study all the details of the flight. -Lead passengers in case of emergency and give first aid to passengers if necessary. - Offer support to passengers with special needs including children, disabled persons, or elders. - Prepare analytic reports concerning flight issues. C.T GROUP JULY-2017 - AUG 2018 Admin Executive cum Receptionist Main responsibilities: - Receives visitors at the front desk by greeting, welcoming, directing and announcing them appropriately - Answers phone calls and transfers them as necessary -Manages correspondence by answering emails and sorting mail - Ensurures reception area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and brochures) - Updates calendars and schedule meetings - Arranges meetings by scheduling appropriate meeting times, booking rooms, and planning refreshments - Performs other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing. - Keeps updated records of office expenses and costs and handles expenses and billing cycles -Performs other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing. - Interacts with directors and carries out their requests -Assists in purchase orders and invoicing AKOYA COMPANY 15 DEC 2016 - 15 JAN 2017 Marketing Internship Main responsibilities: - Translate and write the details/ information of products to customers. - Seeding - Find and filtrate information to write advertising for products. Recognition and Gains: - Advertising products of the Company to customers effectively ACFC COMPANY JUNE 2015 - 30 JULY 2016 Sales Associate at Nike Retail in Viet Nam Main responsibilities: - Introduce, consult and sale products to customers. - Assist to control goods in and out - Attend Sales Skill Course in the Company Recognition and Gains: - Advertising products of the Company to customers effectively APOLLO ENGLISH CENTER FREELANCER Marketing Internship Main responsibilities: - Helping the Marketing team to contribute events of center. - Giving some ideas. Recognition and Gains: - Advertising and making playground for the student of the center effectively. APOLLO ENGLISH CENTER FREELANCER Consultant education Main responsibilities: - Introducing and explaining questions of parents about course. - Making call to invite the customers to go to center's events. Recognition and Gains: - Advertising courses of the center effectively.
Hiện tại ứng viên chưa có CV nào!