cách
cách cách cách cách cách
Trang chủ
nút điều hướng nút điều hướng

Thực Tập Sinh Chăm Sóc Khách Hàng & Vận Hành

Công Ty Tribee Việt Nam

Thực Tập Sinh Chăm Sóc Khách Hàng & Vận Hành

Công Ty Tribee Việt Nam
lượt xem

713

Hạn nộp hồ sơ :

31/12/2020

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

Execute and improve processes across the company, including user e-reward claims, inventory purchase and monitoring, revenue collection etc.
Responsible for app data collection, analytics and reporting across the company, including e-reward inventory, app usage, finance etc.
Onboard new e-reward providers to the platform
Work with our end users to resolve any issues
Work with 3rd parties including e-reward providers, finance & accounting and our clients

xem thêm

Xem Thêm

YÊU CẦU CÔNG VIỆC

The hunger and energy required to excel within a high-growth startup
Enjoys solving problems creatively
Good attention to detail, comfortable with data. Excel experience is an advantage
Eager to learn and develop new skills in multiple areas, with an interest in technology
Confident in English

xem thêm

Xem Thêm

QUYỀN LỢI

International management style, with a flat organisational structure that supports idea creation from all employees.
Tribee’s work environment is fast paced and dynamic, with venture capital investment received from 500 Startups earlier this year
Strong performance will result in fast advancement and more responsibility
Work closely with co-founding team, with coaching to develop in multiple areas
Competitive salary and benefits.

xem thêm

Xem Thêm

Video/Ảnh mô tả

image
icon
icon
image
image
image
713 lượt xem

CHIA SẺ CÔNG VIỆC NÀY

THÔNG TIN CÔNG VIỆC

Mức lương

Thỏa thuận

Cấp bậc

Tổng giám đốc điều hành

Yêu cầu kinh nghiệm

Chưa có kinh nghiệm

Ngành nghề

Chăm sóc khách hàng

Giới tính

Không yêu cầu

Bằng cấp

Không yêu cầu

Loại hình làm việc

Toàn thời gian

Số lượng tuyển

1

Nơi làm việc

Hồ Chí Minh

Địa chỉ chi tiết

Chưa cập nhật

Ngày đăng tin

03/12/2020

close
popup_login