if (isset($popup_css)) : ?> endif; ?>
Tiện ích
Cẩm nang
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
Coordinate with Store Manager & Area Manager to understand Store Operation and Consumers Habits/ Demands/ Insights differs from each store
Market observation to analysis Pros & Cons of different Local Store Marketing Activities from key competitors & F&B industry
Responsible to develop & implement LSM that fits with each store performance
Responsible to set up SOP/ detail guideline/ instruction/ process for Ops to follow up & improve quality/ performance
Closely follow up at store to monitor & evaluate LSM effectiveness, ROI
Responsible to work & influence with cross-function including: Legal, Finance, IT, Procurement, Designer, Supplier….
Develop & implement activity for store opening that in line with Brand Strategy
Responsible for execution of Brand Marketing intiatives in store
Work within budget for LSM activities and achieve Sales and other targets
Build relationships with the local community such as schools, offices, and other customer organisations
Xem Thêm
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
2-3 years working experience in F&B (Marketing/ Operation)
Analytical skills (TC/TA/Sales/Profit/ROI)
Communication & Presentation skills
Market observation, SWOT, customer insights understanding
Problem solving skill, good planner
Hospitable, enthusiastic
Fast learner, high energy, active, pressure adapter, good coordinator
Xem Thêm
QUYỀN LỢI
Trao đổi công việc trong buổi phỏng vấn
Xem Thêm
Video/Ảnh mô tả
TỪ KHÓA TÌM KIẾM
nhân viên content tiếp thị quảng cáo marketing dược trợ lý giám đốc marketing
Mức lương
10 - 15 triệu
Cấp bậc
Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm
2 - 5 năm kinh nghiệm
Ngành nghề
Giới tính
Không yêu cầu
Bằng cấp
Bằng Tiến sĩ
Loại hình làm việc
Toàn thời gian
Số lượng tuyển
1
Nơi làm việc
Địa chỉ chi tiết
Chưa cập nhật
Ngày đăng tin
13/11/2020
Chia sẻ