cách
cách cách cách cách cách
Trang chủ
nút điều hướng nút điều hướng

IT Manager

Khách Sạn Hyatt Regency West Hanoi

IT Manager

Khách Sạn Hyatt Regency West Hanoi
lượt xem

357

Hạn nộp hồ sơ :

30/11/2020

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

Purpose: You will be directly in charge of maintaining, troubleshooting and upgrading all computer software, hardware and related systems.
Key responsibilities: You have the ability to ensure new technology and equipment are embraced and maximized by all, to increase efficiency and service delivery. As part of the pre-opening team, you will be involved in installation of all necessary software and hardware and follow through with proper training by end users.

xem thêm

Xem Thêm

YÊU CẦU CÔNG VIỆC

You will be successful in the role given your minimum five years experience in IT Field within a five star hotel environment, two years of which have been spent in management. Your education and qualifications are able to enhance your ability to train, troubleshoot and support associates to effectively use the hotel systems. Your excellent organizational, leadership and decision making skills combined with your IT skills and good head for business will ensure your success in this role. You will have a deep understanding of the typical systems used in hotels such as opera, micros, reserve, scala and the like, and will have the ability to work within tight deadlines and constraints.

xem thêm

Xem Thêm

QUYỀN LỢI

Competitive Package

xem thêm

Xem Thêm

Video/Ảnh mô tả

image
icon
icon
image
image
image
357 lượt xem

CHIA SẺ CÔNG VIỆC NÀY

THÔNG TIN CÔNG VIỆC

Mức lương

Thỏa thuận

Cấp bậc

Thực tập sinh

Yêu cầu kinh nghiệm

5 - 10 năm kinh nghiệm

Giới tính

Không yêu cầu

Bằng cấp

Bằng Thạc sĩ

Loại hình làm việc

Toàn thời gian

Số lượng tuyển

1

Nơi làm việc

Hà Nội

Địa chỉ chi tiết

Chưa cập nhật

Ngày đăng tin

11/11/2020

close
popup_login