cách
cách cách cách cách cách
Trang chủ
nút điều hướng nút điều hướng

Customer Services Specialist

Công ty TNHH Flower Store Việt Nam

Customer Services Specialist

Công ty TNHH Flower Store Việt Nam
lượt xem

87

Hạn nộp hồ sơ :

21/10/2020

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

Develops and implements procedures pertinent to the effective and efficient operation of the Customer Service Department
Monitors programs and procedures to ensure on-time delivery and customer satisfaction.
Provides feedback to the company regarding service failures or customer concerns. Provides feedback to Operations team to ensure all customers have accurate and timely information on order status and/or changes.
Works continually towards self-development to stay current on customer service, sales and supervisory procedures & practices.

xem thêm

Xem Thêm

YÊU CẦU CÔNG VIỆC

• Bachelors/College degree of any field with at least 2 years experience as Customer Services in E-commerce, Logistics.
• Willing to learn and take challenges in a start-up environment.
• Smart, creative, honest, hardworking and positive thinking.
• Excellent decision making, negotiation and problem solving skills.
• Strong communication skills in Vietnamese and English
• Flexibility to work on rotating schedule (48 hours, 6 days/week).
+ Mon-Fri: 8am-5pm or 11am-8pm
+ Sat, Sun: 9am - 6pm

xem thêm

Xem Thêm

QUYỀN LỢI

Salary range: 8M -10M VND
Be our first core members of Flowerstore VN
15 annual leave, free parking,
Social Insurance regarding to full packagbe

xem thêm

Xem Thêm

CHIA SẺ CÔNG VIỆC NÀY

THÔNG TIN CÔNG VIỆC

Mức lương

Thỏa thuận

Cấp bậc

Nhân viên

Yêu cầu kinh nghiệm

2 - 5 năm kinh nghiệm

Ngành nghề

Chăm sóc khách hàng

Giới tính

Không yêu cầu

Bằng cấp

Không yêu cầu

Loại hình làm việc

Toàn thời gian

Số lượng tuyển

1

Nơi làm việc

Hồ Chí Minh

Địa chỉ chi tiết

Chưa cập nhật

Ngày đăng tin

20/10/2020

close
popup_login