cách
cách cách cách cách cách
  • Chưa có tin nhắn nào!
  • Trang chủ
    nút điều hướng nút điều hướng

    Customer Service Team Leader (Outbound, Inbound)

    Công ty Cổ Phần RELIA Việt Nam

    Customer Service Team Leader (Outbound, Inbound)

    Công ty Cổ Phần RELIA Việt Nam
    lượt xem

    196

    Hạn nộp hồ sơ :

    01/10/2020

    MÔ TẢ CÔNG VIỆC

    Monitoring and evaluating employees' work
    Manage/ monitor/ support agent in daily operation to ensure daily/ weekly/ monthly KPI
    Support knowledge and support information about technical, electronics for agents
    Develop plans for training and re-training for employees
    Support to resolve complaints with customers according to job requirements
    Experience in quality support and training, operational management in the field of customer care (priority for
    Technical)
    Good at planning and organizing, communication, presentation, negotiation, interpersonal and problem solving.
    Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.
    Check attendance, calculate incentives for agents.
    Other tasks assigned by OPD

    xem thêm

    Xem Thêm

    YÊU CẦU CÔNG VIỆC

    At least 01 year experience as outbound/inbound Team Leader (directly manage a team).
    Fluent English (both verbal and written)
    Data-driven, self-motivated, can-do attitude, supportive mindset
    Good at planning and organizing, communication, presentation, interpersonal and problem solving
    Work independently and proactively take on new responsibilities

    xem thêm

    Xem Thêm

    QUYỀN LỢI

    Salary 12Mil - 18Mil
    Annual leave 18 days
    Annual salary increase
    Social insurance, health insurance, unemployment insurance in accordance with the law
    Health care (PVI) insurance package.
    International, fair and transparency working environment.
    The 13th month salary regime
    Annual company trip

    xem thêm

    Xem Thêm

    CHIA SẺ CÔNG VIỆC NÀY

    THÔNG TIN CÔNG VIỆC

    Mức lương

    Thỏa thuận

    Cấp bậc

    Thực tập sinh

    Yêu cầu kinh nghiệm

    1 - 2 năm kinh nghiệm

    Ngành nghề

    Chăm sóc khách hàng

    Giới tính

    Không yêu cầu

    Bằng cấp

    Bằng Thạc sĩ

    Loại hình làm việc

    Toàn thời gian

    Số lượng tuyển

    1

    Nơi làm việc

    Hồ Chí Minh

    Địa chỉ chi tiết

    Chưa cập nhật

    Ngày đăng tin

    26/09/2020

    close
    popup_login