if (isset($popup_css)) : ?> endif; ?>
Tiện ích
Cẩm nang
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
Delight thousands of Geniebook users daily with speedy, helpful email or phone responses as they send in requests and questions with excellent product knowledge
Able to provide service recovery as deemed appropriate, with the necessary investigations done & wisely executes empowerment with proper justifications and based on set processes
To mitigate any issues or problems, and appease customer and/or prevent further customer dissatisfaction
Handling of escalated cases from other departments
Serve as the voice of our customers internally by tracking the types of requests and questions received most frequently and advocating for customers to our Product team
Work on proactive initiatives that will help take our support to the next level and provide even more opportunities for our customers to be successful with Geniebook
Xem Thêm
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
Previous customer service experience and a strong desire to help people
Possess a positive, self-starter mentality
Strong written and verbal English communication skills
Excited about being part of a small, close-knit team that moves very fast
Have a strong desire to grow in your role
Willing to learn
Working knowledge of JIRA or similar case log management software advantageous but not compulsory
Proficient with Microsoft Excel and Word, or Google Docs and Sheets
Xem Thêm
QUYỀN LỢI
Phụ cấp
Đồng phục
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Xem Thêm
Video/Ảnh mô tả
TỪ KHÓA TÌM KIẾM
nhân viên tư vấn online chăm sóc khách hàng customer service quản lý khách hàng
Mức lương
Thỏa thuận
Cấp bậc
Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm
2 - 5 năm kinh nghiệm
Ngành nghề
Giới tính
Không yêu cầu
Bằng cấp
Bằng Tiến sĩ
Loại hình làm việc
Toàn thời gian
Số lượng tuyển
1
Nơi làm việc
Địa chỉ chi tiết
Chưa cập nhật
Ngày đăng tin
12/11/2020
Chia sẻ