Việc làm > tin tuyển dụng > Chi tiết tin
CUSTOMER SERVICE OFFICER
NGÀNH NGHỀ : Chăm sóc khách hàng
Hồ Chí Minh
  Hạn nộp hồ sơ : 30/09/2020
Số lượng : 2 Số lượt xem : 31
Hình thức làm việc
Full time
Giới tính
Không yêu cầu
Cấp bậc
Nhân viên
Kinh nghiệm
2 - 5 năm
Mức lương
Thỏa thuận
Mô tả công việc
- Handle inbound / outbound communications with customers on the following channels: Phone call, email, Social messenger, Social post moderations
- Manage the CRM system to ensure the accurate record of customer interactions on CRM activity history, and be the main point of contact for all Customer interactions
- Create and process Support to solve customer issue and ensure accuracy and cleanliness of customer database in CRM
- Provide customer with requested information in a professional, concise and polite manner
- Redirect the customer to the relevant interlocutor if required (e.g. B2B, store manager...)
- Be fully trained and informed on the brand news, products, loyalty program, marketing activities
- Follow up the info of Delivery tool and External delivery platform to ensure orders are delivered on time. Raise any issue encountered to management and suggest the improvement to optimize customer experiences.
Yêu cầu hồ sơ
- Graduating from University, College with the major of Marketing, E-commerce, Business Administration, Public Relation, etc.
- Having over 1 year of experience in a call center.
- Expertise in oral communication for customer
- Customer Centric mindset
- Proactive in servicing with good telephone manner
- Problem identification and solving
- Proficient in Google Suite or Microsoft Office,
- At ease with digital platforms
- Willingness to work in a shift planning environment
Quyền lợi ứng viên
- Lương +Phụ cấp + Thưởng hàng tháng
- Ký hợp đồng lao động và tham gia bảo hiểm đầy đủ cho người lao động theo luật
- Thăng tiến nội bộ đối với nhân viên làm việc gắn bó lâu dài
- 12 ngày nghỉ phép / năm
- Xem xét tăng lương, tăng cấp bậc
- Khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Du lịch hằng năm, party cuối năm.