if (isset($popup_css)) : ?> endif; ?>
Tiện ích
Cẩm nang
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
Respond promptly to customer inquiries by e-mail/chat/calls
Work collaboratively with cross-functional stakeholders (CS Regional, Tech, Ops, and Marketing... ) to resolve customers' problems/complaints
Xem Thêm
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
Bachelor's degree or equivalent
At least 6 months of experience in Customer Service/Customer Experience
Proactive and strong interpersonal and communication skills – both written and spoken.
Native or bilingual proficiency in Vietnamese
Professional working proficiency in English (written and spoken)
And most importantly, be the Voice of Customer with a Customer-obsessed mindset and a genuine heart to help solve our customers’ problems!
Xem Thêm
QUYỀN LỢI
Trao đổi trong buổi phỏng vấn
Xem Thêm
Video/Ảnh mô tả
Mức lương
Thỏa thuận
Cấp bậc
Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm
0 - 1 năm kinh nghiệm
Ngành nghề
Giới tính
Không yêu cầu
Bằng cấp
Bằng Tiến sĩ
Loại hình làm việc
Toàn thời gian
Số lượng tuyển
1
Nơi làm việc
Địa chỉ chi tiết
Chưa cập nhật
Ngày đăng tin
12/12/2020
Chia sẻ