cách
cách cách cách cách cách
Trang chủ
nút điều hướng nút điều hướng

Assistant Manager ( Supply Chain )

Tập Đoàn Đa Quốc Gia Assa Abloy

Assistant Manager ( Supply Chain )

Tập Đoàn Đa Quốc Gia Assa Abloy
lượt xem

994

Hạn nộp hồ sơ :

08/01/2021

MÔ TẢ CÔNG VIỆC

Responsible for the management activities and achieve outstanding results of supply chain, including sales order processing, demand planning & purchasing, logistics and warehousing.
Sales Order Processing
• Process data in ERP system
• Check delivery and feedback to customers
• Generate bill and delivery request to the warehouse
Demand Planning
• Develop sales forecasts and demand-supply planning
• Review, prepare and evaluate current sales trends, forecast data, develop statistical forecast
• models
• Control, forecast and manage stock volume, space capacity for warehouse operations
• Coordinate cross-functional research activities to reconcile significant variances and refine the
• forecast model and update sales and marketing activities assumptions.
• Collaborate with Sales and Product Management, Finance to obtain accurate information for
• demand forecasts.
• Provide input on developing inventory strategies on existing items, stock items, new products, and
• product phase-outs.
• Use software tools to cleanse and analyze historical data.
• Manage and clear slow or non-moving items.
Purchasing & Shipping & Warehousing
• Responsible for strategic and advanced purchasing activities and compliance with company
• strategies and competency
• Lead general supplier affairs, e.g. Claim Management, Analysis of potential Suppliers and
• Resourcing, Continuous Improvement Process, Financial Improvement Processes etc.
• Budget control /management of annual cost reduction targets.
• Review and track order request to P.O. and checking MoV and MoQ with suppliers if there is any P.O
• not meet the factory's MoV and MoQ.
• Manage CO/CQ, HS code, etc.
• Work closely with forwarders, shipping agencies to handle the shipments from factory sides to
• Vietnam local ports
• Tax declaration, tax payment, customs clearance handling
• Work with warehouse agency to manage the local warehouse and goods inbound and outbound
• Handle and documentation of sales contract
• Liaise with suppliers and product management for product issues and claims

xem thêm

Xem Thêm

YÊU CẦU CÔNG VIỆC

Ưu tiên ứng viên đã có kinh nghiệm ở vị trí tương đương

xem thêm

Xem Thêm

QUYỀN LỢI

Mức lương: Thỏa thuận

xem thêm

Xem Thêm

Video/Ảnh mô tả

image
icon
icon
image
image
image
994 lượt xem

CHIA SẺ CÔNG VIỆC NÀY

THÔNG TIN CÔNG VIỆC

Mức lương

Thỏa thuận

Cấp bậc

Nhân viên

Yêu cầu kinh nghiệm

0 - 1 năm kinh nghiệm

Ngành nghề

Thư ký / Trợ lý

Giới tính

Không yêu cầu

Bằng cấp

Không yêu cầu

Loại hình làm việc

Toàn thời gian

Số lượng tuyển

1

Nơi làm việc

Hồ Chí Minh

Địa chỉ chi tiết

Chưa cập nhật

Ngày đăng tin

18/12/2020

close
popup_login