if (isset($popup_css)) : ?> endif; ?>
Tiện ích
Cẩm nang
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
* Communicate to clients: pick up and transfer phone calls, redirect emails and documents
* Arrange travel arrangement/hotel booking
* Schedule job interviews and contact candidates as needed
* Assist payroll department by providing relevant employee information (e.g. leaves of absence, sick days and work schedules)
* Preparing and amending where necessary HR documents, i.e. employment contracts and recruitment guides, memo
* Make payments, tracking office expenses: electricity, water, phones, rental
* Follow up all current contract with supplier
* Assist QC department in send/ receive sample
Xem Thêm
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
• Proficient in English speaking and writing communications
• Excellent in Words, Excel
• Proactive, time management, negotiation & problem solving skills
Xem Thêm
QUYỀN LỢI
Salary: Competitive
Xem Thêm
Video/Ảnh mô tả
TỪ KHÓA TÌM KIẾM
lễ tân phòng trà trợ lý nhân sự văn thư lưu trữ nhân sự tiền lương
Mức lương
Thỏa thuận
Cấp bậc
Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm
0 - 1 năm kinh nghiệm
Ngành nghề
Giới tính
Không yêu cầu
Bằng cấp
Không yêu cầu
Loại hình làm việc
Toàn thời gian
Số lượng tuyển
1
Nơi làm việc
Địa chỉ chi tiết
Chưa cập nhật
Ngày đăng tin
11/12/2020
Chia sẻ