cách
cách cách cách cách cách
NGUYỄN THỊ TRANG

NGUYỄN THỊ TRANG

Trợ lý giám đốc

lĩnh vực ứng tuyển

Thư ký / Trợ lý

kinh nghiệm làm việc

2 năm kinh nghiệm

địa điểm

Hà Nội

THÔNG TIN ỨNG VIÊN

Email

Số điện thoại

Ngày sinh

16-08-1995

Giới tính

Nữ

Tình trạng hôn nhân

Độc thân

Bằng cấp

Chưa cập nhật

Mức lương mong muốn

10 - 15 triệu

Loại hình

Khác

Cấp bậc mong muốn

Nhân viên

Kinh nghiệm

2 năm kinh nghiệm

Tỉnh thành

Hà Nội

Quận huyện

Chưa cập nhật

Địa chỉ

Thời gian cập nhật

20/10/2020

NGUYỄN THỊ TRANG

NGUYỄN THỊ TRANG

Trợ lý giám đốc

gender

Nữ

birthday

16-08-1995

birthday

Độc thân

phone number

email

email

MỤC TIÊU NGHỀ NGHIỆP

- Mong được làm việc trong môi trường công bằng, thân thiện. - Công việc ổn định để gắn bó lâu dài - Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt - Rèn luyện kỹ năng bản thân tốt hơn - Công ty có chế độ đãi ngộ tốt.

KỸ NĂNG

- Trung thực, cẩn thận, có óc sáng tạo - Khả năng học và tự học hỏi nhanh. - Có khả năng thích nghi nhanh với môi trường làm việc - Có khả năng quản lý, sắp xếp khối lượng công việc lớn - Khả năng tư duy sáng tạo. - Làm việc độc lập và làm việc nhóm - Biết cách phân loại vấn đề diễn ra trong quá trình xử lý công việc - Kỹ năng tin học văn phòng thành thạo - Khả năng truyền đạt thông tin hiệu quả

KINH NGHIỆM LÀM VIỆC

Sales Logistics Assistant @ PL LOGISTICS CORP Hanoi • June 2020 - Present - Join the daily meeting of sales team and make report daily, monthly - Analyse and make report of sales revenue monthly, quarterly - Seek for new customers - Support Sales Director to take care current customers - Support to customers and other department to complete the shipment - Check rate and make quotation for new customers - Prepare Bidding document - Save and manage Contracts - Other orders from BOD General Director Assistant @ KJTT VIET NAM CO., LTD Hanoi • November 2018 - April 2020 KJTT VIET NAM is Korean 100% investment capital company. KJTT Viet Nam is a comprehensive logistics company that provides Logistics, Supply Chain Management, Customs Clearance, Trucking services Main Responsibilities: - Support Director to control activities in company NGUYỄN THỊ TRANG Aquarius, 1995 To continue my career with an organization that will utilize my logistics skills to bene t mutual growth and success trangng.12@gmail.com 0904520258 Hà Nội- Việt Nam       - Maintain and develop excellent long-term some Customers and partner relationships - Arrange and keep Contracts with Customers and Partners - In charge of Human issues: Recruitment, maintain colleague relationships; prepare visa, working permit, Resident card for foreigners - Planning and supporting to business trip reservation of booking ights, hotels, restaurants, ... - Cooperate with other team to collect data information and then analyze and build reports of Financial status, Cash owing, Sales revenue, expenses, pro t,.... following Director’s directions - Listen and Take care of employee problems and report to Director - Translate, draft and handle documents as per the request of Director - Control Administration jobs for BOD - Other jobs follow Director’s assignation Purchasing & Product Staff @ CANA ASAHI VINA CO., LTD Hanoi • November 2016 - October 2018 This is Korean company with 100% oversea investment capital. Head o ce in Seoul, Korea. The business eld is trading wooden products such as: plywood, pallet, wood and wooden products, ... Main responsibilities: * Supplier Management - Directly in charge of managing and working with foreign & domestic Suppliers - Set up contracts and follow the operation of contracts between company and different suppliers . - Interpreting, translating documents and related tasks - *Price Management: - Design and control company Price List, containing Retail and Project price . - Directly dealing with Suppliers for Price strategy, negotiate price, recalculating and feedback to Manager . - Researching and collecting market information, project information, exchanging information to Suppliers,... * Purchasing: - Issuing Purchasing order . - Contact directly to Suppliers and request for Purchasing order . - Keep track of order process and deal with trouble (if any) . - Working with forwarding company to handle logistic documents CO, PL, BL, ... * Product Management: - Managing company product portfolio . - Researching on new products, develop and customize product solutions to speci c project requirements - Cooperate with technical department for warranty issue - Doing other tasks as assigned by Director - Frequently Joining in international and domestic business trips Telesales part-time @ TAN THANH AN EDUCATION AND TRAINING JOINT STOCK COMPANY Hanoi • June 2016 - August 2016 Product: E-learning Main Responsibilities: - Contact potential customer, introduce company’s service to them via phone and nd out customer’s information and demand via phone - Maintain and develop relationship with current customers, take care, advice and support customers - Record customer’s feedback, summarize and submit to Manager

Hiện tại ứng viên chưa có CV nào!

Error
close
popup_login